-A
+A
  • Start /
  • Aktualności /
  • Oferta pracy - specjalista do spraw popularyzacji i komunikacji

Aktualności

Dyrektor generalny poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko specjalisty do spraw popularyzacji i komunikacji w Departamencie Organizacji i Udostępniania. Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie m.in. administrowanie i zarządzanie serwisem archiwa.gov.pl oraz udział w opracowywaniu i realizacji założeń strategii komunikacji Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych.

Wymagania, zakres zadań i warunki pracy określono w ogłoszeniu zamieszczonym w Biuletynie Informacji Publicznej.

Termin składania dokumentów: do 19 kwietnia 2018 r.
Miejsce:
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych
ul. Rakowiecka 2D
02- 517 Warszawa

z dopiskiem „Nabór DOU”

Decyduje data stempla pocztowego/osobistego doręczenia oferty do urzędu.

Newsletter NDAP