Przejdź do treści Wyszukiwarka

Aktualności

prawidłowy

Startuje nabór do zespołu ds. opracowania strategii komunikacji wewnętrznej Archiwów Państwowych!

18 Października 2021


Zapraszamy pracowników Archiwów Państwowych do zasilenia szeregów zespołu, którego zadaniem będzie wypracowanie formuły działań komunikacyjnych dla całej sieci i nadanie jej formy dokumentu użytkowego – strategii komunikacji wewnętrznej

Grafika z tekstem ARCHIWA PAŃSTWOWE Dołącz do zespołu ds. komunikacji wewnętrznej AP! Zadanie: wypracowanie strategii komunikacji wewnętrznej dla sieci Archiwów Państwowych Pracujesz w Archiwach Państwowych? Masz pomysł na poprawę komunikacji wewnętrznej w sieci? Chcesz współtworzyć jej strategię? CO NA CIEBIE CZEKA • warsztaty z ekspertem zewnętrznym • projektowanie nowych rozwiązań • doskonalenie istniejących narzędzi komunikacyjnych • rozwój kompetencji • solidna dawka nowej wiedzy • praca w zespole stawiającym na kreatywność i otwartość ZGŁOSZENIA PRZYJMUJEMY DO 26 PAŹDZIERNIKA 2021 R.

Członkowie zespołu będą działać pod kierunkiem zewnętrznego eksperta w dziedzinie komunikacji wewnętrznej. Dodatkowo będą mieli możliwość wzięcia udziału w tematycznych warsztatach. Efekt pracy grupy będzie punktem wyjścia do kolejnych działań, mających na celu usprawnienie komunikacji w państwowej sieci archiwalnej. Kompetencje i umiejętności nabyte przez członków zespołu podczas realizowania zadań z pewnością zaprocentują w przyszłości, zarówno w codziennej pracy, jak i w pracach przyszłych zespołów projektowych.

Spotkania robocze planowane są zarówno w formule zdalnej – poprzez aplikację Teams, jak i stacjonarnej – w siedzibie Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych w Warszawie. Formy pracy zespołu mogą ulec zmianie w związku ze statusem sytuacji epidemicznej.

Rejestracja odbywa się poprzez formularz.

Na Wasze zgłoszenia czekamy do 26 października 2021 r.

Zapraszamy do współpracy!